Regulamin strony internetowej Ikebana Sushi

§ 1
Wprowadzenie

  • Właścicielem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.homeofficefoods.pl jest Home Office Foods Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wólczyńska 133, kod pocztowy 01-919, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 483795, o kapitale zakładowym 5000 zł., NIP 118 209 56 49, REGON 146975369.

§ 2
Definicje

  • Adres – oznacza dokładny adres dostawy podany przez Klienta podczas składania zamówienia, pod który Home Office Foods będzie dostarczał posiłki składające, obejmujący: miejscowość, kod pocztowy, dzielnicę, ulicę, nr domu/mieszkania.
  • Dane Klienta – dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia i niezbędne do jego realizacji, obejmujące: imię i nazwisko, Adres, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail.
  • Home Office Foods – Home Office Foods Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
  • Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem serwisu internetowego.
  • Serwis Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.homeofficefoods.pl.
  • Użytkownik – osoba lub podmiot korzystający z Serwisu.
  • Moje Konto – indywidualnie przydzielony Klientowi dostęp do części zasobów Serwisu umożliwiający dokonanie Zamówienia, jego modyfikację, a także kontakt z Home Office Foods.
  • Regulamin – oznacza niniejszy regulamin świadczenia usług przez Home Office Foods dostępny pod adresem: www.homeofficefoods.pl.
  • Właściciel Serwisu – podmiot zarządzający i prowadzący Serwis, którym to podmiotem jest spółka pod firmą Home Office Foods Sp. z o.o.
  • Sprzedawca – spółka pod firmą Home Office Foods Sp. z o.o.
  • Teren Dostawy – oznacza obszar wskazany przez Sprzedawcę, na terenie którego odbywa się dostawa usługi.
  • Umowa Sprzedaży lub Umowa – umowa sprzedaży zawierana ze Sprzedawcą, na podstawie, której Klient nabywa Towary.
  • Towary – produkty prezentowane przez Sprzedawcę i możliwe do zakupu w Serwisie Internetowym.

§ 3
Postanowienia ogólne

  • Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupu Towarów za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
  • Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  • Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Klient korzystający z usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  • Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych oraz cel ich przetwarzania.
  • Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się w zakładce Obowiązek informacyjny RODO.
  • Wszelkie ceny podane na stronie Serwisu internetowego podawane są w polskich złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne składniki.

§ 4
Założenie konta w serwisie i korzystanie z serwisu

  • Założenie konta w Serwisie możliwe jest poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza udostępnionego w zakładce „Moje Konto”.
  • Rejestracja Użytkownika i założenie Konta pozwala na zachowanie i dostęp do historii wszystkich dokonanych dotąd Zamówień oraz składanie kolejnych, bez konieczności ponownego wpisywania danych Użytkownika.
  • Wypełnienie formularza rejestracyjnego wymaga podania danych osobowych obejmujących imię i nazwisko Użytkownika, adres poczty elektronicznej (e-mail). W procesie rejestracji w Serwisie Użytkownik samodzielnie ustala i wprowadza login oraz hasło.
  • Zamówienie składane bez rejestracji wymaga każdorazowego wskazania ww. danych osobowych, zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulaminu.
  • Po dokonaniu rejestracji, Użytkownik otrzyma, na podany przez siebie adres e-mail, wiadomość zawierającą potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem aktywacyjnym będącym jednocześnie linkiem do ustawienia indywidualnego hasła do swojego Konta.
  • W ramach Serwisu, Home Office Foods udostępnia usługę dodatkową w postaci newslettera, a Użytkownik może wyrazić zgodę na jego otrzymywanie drogą elektroniczną. Newsletter zawiera informacje handlowe i marketingowe dotyczących ofert Serwisu i jest doręczany pod wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.
  • W każdej chwili Użytkownik może zrezygnować z subskrypcji Newslettera.
  • Klientowi przysługuje prawo do żądania usunięcia przypisanego mu Konta. Dyspozycję usunięcia Konta należy kierować na adres e-mail zamieszczony w Serwisie.

§ 5
Zamówienia

  • Zakupy w Serwisie mogą być dokonywane przez Klientów po założeniu Konta lub bez rejestracji.
  • Po wyszukaniu interesującego Towaru w Serwisie, Użytkownik umieszcza go w koszyku, którego zawartość można sprawdzić w dowolnym momencie.
  • Aby dokończyć składanie Zamówienia i dokonać zakupu należy wybrać formę dostawy oraz płatności i kliknąć w przycisk „zamawiam i płacę”. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie Zamówienia na podany przez siebie podczas składania Zamówienia adres e-mail.
  • Umowa zawierana jest w momencie ukończenia składania Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  • Klient, który zdecyduje się na realizację dostawy zamówionych Towarów, winien on być obecny pod wskazanym przy składaniu Zamówienia adresem dostawy w celu jego odbioru.
  • Klient, który zdecyduje się na odbiór zamówienia poprzez samodzielny odbiór zamówionych Towarów, powinien zgłosić się po odbiór do punktu odbioru Zamówień prowadzonego przez Sprzedawcę w ustalonej godzinie.
  • Przyjęcie każdego Zamówienia Klienta zostanie potwierdzone drogą elektroniczną tj. poprzez e-mail wysłany na adres e-mail wskazany przez Klienta.
  • Zamówienie płatne przelewem jest przygotowywane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę.
  • Aby dokonać zmian w zamówieniu, należy skontaktować się z pracownikiem Home Office Foods za pośrednictwem drogi elektronicznej lub za pośrednictwem telefonu podanego w Serwisie.
  • Sprzedawca realizuje Zamówienia w dni robocze.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:
    • złożenia zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację;
    • bezskuteczności uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Towaru;
    • braku dokonania płatności za zakupiony Towar;
    • rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
    • siły wyższej.

§ 6
Dostawa i odbiór

  • Na Terenie Dostawy Towary dostarczane są za pomocą własnych dostawców lub przy wykorzystaniu podmiotów trzecich.
  • Warianty dostawy oraz ewentualny koszt doręczenia dla danego Zamówienia są podawane do wiadomości Użytkownika każdorazowo przed złożeniem Zamówienia.
  • Użytkownik przed wyborem sposobu doręczenia Zamówienia, przed jego złożeniem jest informowany o wartości Zamówienia uprawniającego do ewentualnej darmowej dostawy.
  • Użytkownik ma możliwość odbioru Zamówienia w punkcie odbioru Sprzedawcy.
  • Jeżeli w jednym Zamówieniu znajdują się Towary obejmujące Towary na kolejne dni, realizacja zamówienia będzie przebiegała zgodnie z informacjami podanymi przy Zamówieniu.
  • Klient może zmienić formę dostawy na odbiór osobisty w korespondencji e-mail lub telefonicznie z pracownikiem Home Office Foods.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane wyłącznie błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

§ 7
Postępowanie reklamacyjne

  • Klientowi przysługuje uprawnienie do zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad lub usterek w zakresie funkcjonowania Serwisu, a także realizacji złożonego Zamówienia, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego zamieszczonego w Serwisie w zakładce Dostępne formularze albo poprzez skierowanie pisemnej reklamacji na adres siedziby lub adres e-mail sporządzonej według zamieszczonego wzoru.
  • Reklamacja powinna zawierać:
    • dane pozwalające na identyfikację Użytkownika;
    • temat reklamacji oraz okres, którego reklamacja dotyczy;
    • okoliczności uzasadniające reklamację;
    • podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
  • Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 (słownie: czternaście) dni roboczych od dnia doręczenia reklamacji sporządzonej zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu.
  • Wszelkie reklamacje należy składać niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od wystąpienia okoliczności wskazujących na niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z Umowy. Konieczne jest załączenie dokumentacji fotograficznej obrazującej zastrzeżenia.
  • Właściciel Serwisu rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej złożenia.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość Towarów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu Towarów Klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta.

§ 9
Metody płatności

  • Wszystkie ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto.
  • Klient dokonuje płatności za Towary w sposób określony w Serwisie w procesie składania Zamówienia.
  • Klient jest informowany o dostępnych sposobach zapłaty w Serwisie podczas składania Zamówienia i musi dokonać wyboru jednego z nich przed złożeniem Zamówienia, tj. przed kliknięciem przycisku „Zamawiam i płacę”.
  • Płatność za Towary może być dokonana:
    • przy odbiorze Zamówienia;
    • za pośrednictwem operatora płatności (np.: Przelewy24) w formie przez niego oferowanej.

§ 10
Zmiana i anulowanie zamówienia

  • Klient może zmienić swoje Zamówienie, zanim zostało ono przekazane do realizacji, telefonicznie bądź droga mailową.
  • Odstąpienie od zwartej Umowy przed rozpoczęciem jej faktycznej realizacji jest możliwe bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą.
  • Klient zarejestrowany w Serwisie może dokonać zmian w zakresie realizowanego Zamówienia, za pośrednictwem udostępnionej funkcjonalności w Serwisie.
  • Uwzględniając przedmiot Umowy będący usługą ściśle związaną przedmiotem świadczenia ulegającym szybkiemu zepsuciu lub mającym krótki termin przydatności do użycia, a także faktem, iż częścią świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, stosownie do brzmienia przepisów art. 38 pkt 4 i 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.), Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy jako zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.
  • W razie niezgodności dostawy ze złożonym Zamówieniem, Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru, którego nie zamawiał, powiadamiając o tym fakcie Sprzedawcę.

§ 11
Dane osobowe

  • Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu Internetowego jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Klientów są zbierane w celu realizacji umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to osobną zgodę – także w celu marketingowym.
  • Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 12
Postanowienia końcowe

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  • O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
  • Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
  • W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 maja 2021 roku.

Uwaga! Przedłużamy przyjmowanie zamówień!